domingo, 8 de diciembre de 2013

Backstreet Boys | B5 - No One Else Comes Close



No One Else Comes Close 
-Backstreet Boys-

When we turn out the lights
The two of us alone together
Something's just not right
But girl you know that I would never
Ever let another's touch
Come between the two of us
'Cause no one else will ever take your place

CHORUS:
No one else comes close, to you
No one makes me feel, the way you do
You're so special girl, to me
And you'll always be, eternally
Everytime I hold, you near
You always say the words, I love to hear
Girl with just a touch, you can do so much
No one else comes close

And when I wake up to
The touch of your head on my shoulder
You're my dream come true, oh yeah
Girl you know I'll always treasure
Every kiss and everyday
I'll love you girl in every way
And I always will cause in my eyes, oh baby

CHORUS x2

No one else comes close
Nadie Se Compara 
-Backstreet Boys-

Cuando apagamos las luces
Los dos nos quedamos solos
Y algo no anda bien
Pero amor, sabes que nunca
Jamás dejaría que otra caricia
Se interponga entre nosotros
Pues nadie nunca tomaría tu lugar

CORO:
Nadie se compara a ti
Nadie me hace sentir, como lo haces tú
Eres una chica muy espacial para mí
Y siempre lo serás, eternamente
Cada vez que te tengo cerca
Siempre dices las palabras que amo oír
Amor, con sólo un toque puedes haces mucho
Nadie se te compara

Y cuando me despierto con
El toque de tu cabeza en mi hombro
Eres mi sueño hecho realidad
Amor, sabes que siempre atesoraré
Cada beso y cada día
Te amaré por todo eso
Y siempre lo haré, porque ante mis ojos...

CORO

Nadie se compara

No hay comentarios:

Publicar un comentario